استان پنجم - به نقل از آواي اورامانات:امروزه جامعه شناسان بر این باورند که در برخورد با ارباب رجوع باید به گونه ای سخن گفت که برای آنان قابل فهم ودرک باشد و از به کار برد ن ا لفاظ و اصطلاحاتی که فهم آن سنگین است خودداری شود زیرا اگر با آنان با زبانی سخت و توام با فخر وتکبر وبی اعتنایی روبرو شوید هرچند خواسته آنان برآورده شود اما هرگز با رضایت دفتر کارمان را ترک نخواهند کرد. شرط اول برخورد کارکنان با ارباب رجوع آنست که با رویی گشاده با او برخورد نمایندودر واقع یک تبسم کافی است تا احساس محبت و صمیمیت را در مراجعین به وجود آورد و اصولاً برخورد خوب با هر ارباب رجوعی همیشه خاطره خوبی در ذهن آنان باقی می گذارد.وصبر وحوصله شرط دوم برخورد با ارباب رجوع است.
امروزه دانشگاه علوم پزشكي ودرراستاي آن بيمارستانها ومديران وكاركنان مجموعه آنها وبرخورداين مجموعه باارباب رجوع وبيماران مستمندونااميدوتلاش براي حل مشكلات درماني وارشادبيماران ازوظايف بسارمهم وخداپسندانه اي است كه امروزه بواسطه عملكردبسيارخوب برخي ازاين كاركنان ومديران ،مردم وبيماران قدرشناس درتماس بارسانه ها ازآنها تقديروتشكروي‍ه دارند.
آقاي رضا چله اي ازپرسنل معاونت غذاودارو دانشكده علوم پزشكي كرمانشاه منجمله افرادي است كه اخيرا تعدادكثيري ازمردم وبيماران درتماس بارسانه ها درخصوص برخورد ايشان باارباب رجوع وتلاش براي حل مشكلاتشان تقديروتشكروي‍‍ژه دارند.
ماهم دراين ماه مبارك برخودلازم دانستيم  باتوجه به خواسته هاي مكررمردم عزيزوبيماران گرامي ازخدمات وصبروحوصله اين برادربزرگ دربرخورد باارباب رجوع تشكروتقديربعمل آوريم وازخداوندمتعال براي ايشان آرزوي توفيق،سلامتي وطول عمرداريم.